Ing. Mgr. Zdenka Matulová Juríková
Počet vyhľadaných dokumentov: 5
Zoradiť podľa:
Počet vyhľadaných dokumentov: 5
Zoradiť podľa:
Naša obec je zriaďovateľom Materskej školy. Od 1. 9. 2022 bola prijatá na pracovný pomer - učiteľka do našej materskej školy. Má ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa na Trnavskej univerzite, odbor Sociálna pedagogika a vychovávateľstvo. Bola zaradená do kariérového stupňa ako nekvalifikovaná, do 6. platovej triedy. Dňa 20. 6. 2023 ukončila adaptačné vzdelanie. Od 1. 9. 2023 navštevuje strednú pedagogickú školu – odbor učiteľstvo pre materské školy. Do ktorej platovej triedy má byť zaradená táto učiteľka po absolvovaní adaptačného vzdelávania a ešte nemá ukončené učiteľstvo pre MŠ?
Naša zamestnankyňa má ukončené VŠ vzdelanie II. stupňa v študijnom programe špeciálna pedagogika a pedagogika mentálne postihnutých, v študijnom odbore špeciálna pedagogika, VŠ I. stupňa v študijnom odbore majster odbornej výchovy, výučný list v odbore krajčírka, ukončené adaptačné vzdelávanie, v školstve pracuje od r. 2013. V našej škole pracuje ako majsterka odbornej výchovy pre odbor výroba konfekcie na odbornom učilišti. Do ktorej platovej triedy má byť zaradená?
Obec prijíma do materskej školy nového zamestnanca, na pozíciu vychovávateľka. Do akej platovej triedy ju môžeme zaradiť? - ukončené úplné stredoškolské vzdelanie získané pred rokom 2019 odbor vychovávateľstvo - 1. atestácia „Výchovný program v školskom klube detí s mentálnym postihnutím“ - osvedčenie o absolvovaní špecializačného kvalifikačného štúdia špeciálnej pedagogiky - prax 40 r. vychovávateľ na špeciálnej škole.
Chcela by som sa spýtať na započítanú prax riaditeľky v MŠ, ktorá má vysokoškolské vzdelanie a ktorá 4,5 roka, v rokoch 1993 -1998 pracovala ako administratívna pracovníčka a sekretárka a v tom čase bola aj na MD. Čiže, nevykonávala prácu pedagogického zamestnanca a nemala v tom čase ani žiadne pedagogické vzdelanie. Mala ekonomickú školu. Od roku 1998 si postupne doplnila vzdelanie VŠ pedagogickú a pracovala na rôznych pozíciách ako učiteľka v MŠ, vychovávateľka a riaditeľka MŠ. Pri nástupe do našej MŠ v roku 2020 sme jej tieto 4,5 roka nezapočítali do dĺžky odbornej pedagogickej praxe.
Má mať započítanú odbornú pedagogickú prax aj z tej doby, kedy bola aj na MD a pracovala ako sekretárka a nemala ani pedagogické vzdelanie? Obec jej nezapočítlala ani alikvotnú čiastku, nakoľko náš názor je, že pracovala úplne v inom nepríbuznom odbore, kde je na zamestnávateľovi, ako sa rozhodne so započítaním odbornej praxe.
Druhá otázka sa týka príplatku za riadenie pre riaditeľku v MŠ. MŠ je bez právnej subjektivity. Riaditeľke vyplácame príplatok za riadenie podľa 553/2003, príloha č. 6. Bola zaradená do II. stupňa b/8-24 %/, no sme za to že jej príplatok by sa mal počítať zo IV. stupňa /3-20 %/. Nakoľko nie je štatutárom ani nezastupuje štatutára . MŠ má 2 zamestnancov a MŠ je v zriaďovacej pôsobnosti obce. Ďakujeme veľmi pekne za stanovisko a prosíme ak to bude možné odpoveď zaslať čo najskôr. S pozdravom
Na obec bola doručená žiadosť o uznanie kreditov + priložené osvedčenie o ukončení aktualizačného vzdelávania, kde získala učiteľka MŠ 15 kreditov. V žiadosti bolo priložené aj osvedčenie o ukončení inovačného vzdelávania v rozsahu 50 vyučovacích hodín. Aký príplatok patrí učiteľke za získané vzdelávanie?