Zodpovednosť za vady
Počet vyhľadaných dokumentov: 3
Zoradiť podľa:
Počet vyhľadaných dokumentov: 3
Zoradiť podľa:
- Článek
Service level agreement (SLA) môžeme charakterizovať ako zmluvu, v ktorej si zmluvné strany dojednávajú, akú kvalitu má mať poskytovaná služba a nastavujú si aj pravidlá jej údržby (podpory). SLA predstavuje inominátnu zmluvu, ktorá nie je osobitne upravená právnym predpisom.
Počas pobytu detí materskej školy vonku došlo k poškodeniu (poškriabaniu) motorového vozidla zaparkovaného na priestranstve pri materskej škole. Učiteľky na toto priestranstvo zobrali deti a tie sa tam cca hodinu bez riadneho dozoru učiteliek (výpoveď svedka) „hrali“. Poškriabali pritom auto zástupkyne materskej školy, a tá sa domáha škody od učiteliek. Ako postupovať, má na to zástupkyňa nárok? Je zjavné aj porušenie pracovnej disciplíny učiteľkami. Zástupkyňa bola v tom čase na porade vedenia školy.
- Článek
Ak si kúpite v obchode tovar a v lehote dvoch rokov od jeho zakúpenia sa na ňom vyskytnú vady, máte právo reklamovať ich u predávajúceho. Vzťahuje sa ale právo kupujúceho na reklamáciu zakúpeného tovaru naozaj na všetok tovar a môžete ho uplatniť u predávajúceho za akýchkoľvek podmienok, alebo je obmedzené určitými podmienkami?